Tuesday 17 January 2012

A LONELY BOY




sekarang ni aku kena terima hakikat yang aku takkan dapat dia , maybe bukan la untuk selama2nya sebab orang kata ada jodoh tak kemana kan , aku dah cakap dengan dia maybe aku just nak jadi kawan paling baik atau bahasa manja BFF dia sebab aku taknak lukakan hati aku sendiri yang smemangnya dah luka dengan family problem .
aku try untuk cuba buat dia jadi kawan aku but dalam hati kecil aku still kata yang aku tengah menanti dia , entah apa laa aku kena buat agak2nya kan , sangat penat menanti someone ni kan .

kadangkadang aku mimpi yang aku dapat dia , tapi just in my dream sebab dalam mimpi semua kita nak boleh dapat , sebab mimpi kita sukaa hatila nak mimpi apa :D
kan best hidup ni dalam mimpi so aku boleh mimpi manjang pasal dia , takperlu aku sakithati lagi menunggukan , tapi aku tahu tuh just mimpi yang boleh menyebabkan aku lebih sakit bila aku bangun dari mimpi aku .

MY LOVE can you be mine even just one day ?

No comments: