Thursday 19 January 2012

i'm exhausted



    hufffff mengeluh kepenatan aku bilaa balik dari kerja , sangatsangat penat kerja harini .
harini first day kerja malam , something new yang aku pernah buat , harini aku closing baru pertama                     kali jadi banyak jugaa la yang aku taktahu , rupanya closing lagi penat dari opening , best lagi opening .

mulamula aku kerja dekat main board , tapi lepas aku break aku kena tukar dekat basin pula , taktahu la siapa suruh tapi dekat situ je kosong , aku bajet dapat la rehat kerja situ , rupanya haa ambil kau semuanya aku kena basuh , apa yang ada basuh , sakit hati je dah la dengan basin kecik nak mampus , kedekut gilaa nak keluar duit sikit beli basin yang besar .
untung nak banyak jee macam apa jee aku rasa .

pastupastu si sima ni kerja nak pukul aku je manjang , sakitsakit aku kalau pukul slowslow takpe jugaa ini bukan main kuat la dia nak pukul aku kan , tapii takpe aku balas dendam aku letak ais dalam baju dia padan muka diaa :P

haa tadi aku jumpa MY LOVE tapi jumpa kejap je , kecewa sikit la dapat jumpa kejap , dah la kena kerja malam sampai hari ahad pulaa , maknanya asyik tak bertembung jelaa kitorang jawabnya , hermm .
semalam tak jumpa dia so rindu lebih sikit la kan , tadi jumpa hilang la jugaa rindu dekat dia , tuh yang best tuh :DD

2 comments:

sue perbs.. said...

penatnye kene keje smpai mlm.. tpi klu dh dpt jumpe ur love tu kire boleh hilang penat la jugak kan.. hehe

Akmal kamal said...

yeahh but takde la my love sangat , cuma mengharap je :D